Kolejka podwieszona cierna spalinowa KPCS-148

Kolejka podwieszona cierna spalinowa przeznaczona jest do przewozu ludzi i transportu materiałów tj. sekcji obudów zmechanizowanych, elementów kombajnu, ciężkich elementów przenośników zgrzebłowych oraz materiałów do zbrojenia i likwidacji wyrobisk ścianowych.
Kolejka służy również do innych prac transportowych.

Zalety:

- najlżejsza kolejka w swojej klasie

- najwyższa moc: 148 kW

- zastosowanie suchego układu chłodzenia spalin

- nowoczesna jednostka napędowa

- ciągły pomiar stężenia metanu

- system monitoringu (kamera/monitor)

- większe możliwości transportowe

- większe prędkości jazdy z obciążeniem

- praca bez konieczności uzupełniania wody

- duża żywotność, mniejsza toksyczność spalin

- bezpieczeństwo przy jeździe manewrowej (do tyÅ‚u) i z elementami
  wielkogabarytowymi

- możliwość stosowania tego samego agregatu spalinowo-hydraulicznego do
  kolejek spÄ…gowych naszej firmy

Dane techniczne

Moc silnika [kW] 148
Masa [kg] 6500 (dla 4 napędów)
Siła uciągu dla 4 napędów [kN] 80
Siła uciągu dla 6 napędów [kN] 120
Prędkość maksymalna dla 4 napędów [m/s] 2,6
Prędkość maksymalna dla 6 napędów [m/s] 1,7
Profil trasy I155 lub I140E, I140V95, I250
Minimalny promień trasy w poziomie [m] 4
Minimalny promień trasy w pionie [m] 8
Maksymalne nachylenie trasy [°] ±30
Długość ciągnika [mm] 15000 (dla 4 napędów)
szerokość [mm] 800
wysokość od dolnej krawędzi profilu trasy [mm] 1250