Urządzenie przekładkowe UPP-3

Prowadzenie podwozia i ryglowanie siłowników realizowane jest na torze przęseł z zębatkami dwustronnymi tzn. że każda zębatka posiada uzębienie od strony zewnętrznej i wewnętrznej. Do przesuwu podwozia napędu zastosowano dwa siłowniki zamontowane od strony zwrotni przenośnika taśmowego.

Dodatkowo przewidziano możliwość rozpierania poziomego i korekcji pionowej jak w UPP-2.

Dane techniczne

Dopuszczalne nachylenie podłużne wyrobiska [°] ±30
Dopuszczalne nachylenie poprzeczne wyrobiska [°] ±5
Szerokość taśmy [mm] 1000, 1200
Szerokość rynny przenośnika zgrzebłowego [mm] do 1104
Długość urządzenia w wersji podstawowej [mm] 19 750
(dla 10 segmentów)
Ilość segmentów [szt.] 10 + dodatkowe wg uzgodnienia
Maksymalna wielkość najazdu dla 10 segmentów [m] 12.4
Rozpieranie (opcje):  
        Pionowe - 2 rozpory przed pierwszym przęsłem,
- 2 rozpory za zwrotnią
        Poziome - stosowane alternatywnie zamiast
        rozpór przy zwrotni
do ociosów chodnika na przęśle dołącznym
Korekcja pionowa trasy na wybranych przęsłach
Maksymalna siła układu przekładkowego [kN] 2100
Ciśnienie zasilania [MPa] 31,5